Kristiansand Lokker :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag reiser jeg til Kristiansand! Jeg og Bente skal besøke Caroline. Det blir godt å komme seg litt bort, selv om jeg merker at jeg gjerne skulle vært alle steder – det er så mye bra som skjer hjemme også! Men jeg har bare bestemt meg for å ta noen valg, og holde meg til dem. Man kan ikke være med på alt, men jeg vil være hundre prosent til stede der jeg faktisk er 🙂

Hvem ville vel ikke gledet seg masse til en helg med disse finingene?
 
Føler du noen gang at du blir dradd i flere retninger av alt du ønsker å gjøre? 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kristiansand Lokker :)

  1. – Er vi venner på blogg.no? Du hadde en fin blogg, virkelig. Ha en strålende dag med det du skal gjøre og kos deg i kveld, jeg skal på kino 😀

  2. Tine: Ja, du har spurt meg om det føere ganger, TineAlice 😛 Merkelig at du ikke har merket at jeg legger ut innlegg, for vi har vært venner ganske lenge…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *