Skoleprosjekter og andre prosjekter :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka på skolen har vi lagt animasjonsprosjektet bak oss, og fokuserer nå på tegning. Etter en del øvingsoppgaver skal vi nå i gang med et større tegneprosjekt som tar utgangspunkt i foto. Så i hele morgen er planen å løpe rundt å ta bilder av dører i ulike settinger. Selv om jeg ser at dette kan bli en litt kjedelig oppgave, vil jeg utfordre meg selv til å gjøre den gøy. Så gi meg en dør, så skal jeg nok finne på noe spennende!

Men i dag, onsdag, har vi fri. Jeg skal jobbe som vikar på skolen, og i ettermiddag kan det tenkes at jeg tjuvstarter litt på dør-prosjektet. Dagene ellers er fullstappet. I hvert ledige sekund hekler jeg engler, eller strikker genser (jippi!). Dette skjer innimellom studier, ungdomsarbeid, venner, mannen, husarbeid, hundepass (for mamma har vært bortreist), og masse mer.

Hva gjør DU om dagene? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *