Nyfarget hår :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Er visst veldig dårlig til å ta bilder av meg selv, så jeg har ikke fått vist dere håret mitt før nå. Men det nærmer seg nok to uker siden det ble farget nå 😛 Men i hvertfall har jeg farget håret med billig farge fra Bulgaria (men kjent merke, da). 80 kroner betalte jeg for to pakker med farge, noe som hadde kostet 340kr i Norge 😉

Takk til Yvonne som tok bildet 🙂

 

Slik var håret mitt før, omtrent. Gammel farge var blitt bleket, og etterveksten hadde kommet ganske langt. Dette er et gammelt bilde, men jeg hadde omtrent den samme effekten nå etter en solrik sommer 😉

Bilde tatt av Thomas

Herlig med litt forandring! Eller hva synes du?

 

 

1 kommentar

1 thought on “Nyfarget hår :)

  1. Det er jo sant som de sier at forandring fryder – jeg synes det ble veldig fint 😀
    Det minner meg også på at jeg må gjøre ett eller annet med håret mitt snart…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *