Farvell til Bulgaria og Bryllupsreisen

Categories G Reise og ferie

Innleggene fra bryllupsreisen har blitt spredt litt rundt på bloggen, men alle ligger samlet i kategorien “Reise” som du finner i sidemenyen. I dette innlegget har jeg tenkt til å avslutte serien med en rekke bilder fra turen som ikke passet inn i andre innlegg, men er verdt å dele allikevel 🙂

 

Huset på klippen måtte vi gå forbi hvis vi skulle på (den billige) butikken. Det var en ti-minutters gåtur, og vi fikk nyte ville syn som dette her:

Den ene morgenen tvang jeg mannen opp i sekstida for å se soloppgangen. Og sola skuffet ikke 🙂

 

Vi hadde inkludert frokost i prisen, og koste oss med en spennende buffet hver morgen. Spesielt stas var det med de ovnsbakte grønnsakene som var laget som et pikekyss. DET skal jeg prøve å lage ^^

 

Etter tre dager oppdaget jeg også isbaren. Og noe senere fant jeg de ferske, belgiske vaflene som deretter ble fast innslag i frokosten (med nutella på!) Rett og slett himmelsk.

 

Middag pleide vi å kjøpe i restauranten som lå på stranda. Her er et bilde av det beste måltidet jeg fikk på turen: Kylling i sesamsaus med glaserte gulrøtter. Digg! Prisene startet på ca 40 kr for den simpleste maten. Dette måltidet var vel nærmere 50kr

Oog her er den dyreste maten herfra; svinekjøtt med brokkoli, cashewnøtter og herlig tomatsaus…

 

De neste to bildene er fra nok en tur til (den billige) butikken. Du ser huset på klippen i bakgrunnen bak Thomas..

Her kostet for eksempel isen fra fem kroner. De hadde ikke mange kvadratmeterne å jobbe med, men jeg lover deg; denne butikken hadde alt du trenger! 😛

 

Og til slutt noen farvellbilder rett før vi reiste.

Det var en herlig tur, og jeg kunne ikke ha drømt om en bedre bryllupsreise med mannen min! Nå gleder jeg meg bare enda mer til alle fremtidige turer 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Farvell til Bulgaria og Bryllupsreisen

  1. Så herlige bilder, og så flott at det ble en bra tur! 😀
    Har vært i Bulgaria jeg også, men fikk ikke sett så mye annet enn stranda og byen Varna :/

  2. Kristin: Ja, var en herlig tur 🙂
    Varna virket som en fin by den ene dagen vi var der – men vi fikk ikke så mye tid til å utforske den..:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *