Valgets Kvaler

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag skal vi i bryllup igjen – mest sannsynlig årets siste. Og jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvilken kjole jeg skal bruke…

Kanskje en liten pros-and-cons-liste kan hjelpe meg…?

+ Er skrekkelig fin

– Brukte den nettopp i juli

+ Sommerlig og frisk

+ Thomas har slips som matcher

+ Har sydd den selv

– Litt usikker på om den sitter fint nok på

+ Fargen er magisk

+ Har neglelakk som matcher.

 

Æsj, egentlig har jeg lyst på en korallfarget kjole med åpen rygg og langt slep og diamanter… Men den har jeg ikke funnet enda (til en fornuftig pris, i hvert fall).

Noen som har en mening om dilemmaet mitt? 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Valgets Kvaler

  1. Woaw, for noen fine kjoler! De var virkelig fine begge to 🙂 Men jeg hadde ikke vært i tvil! Jeg ville gått i min egensydde. Den var jo bare så stilig! Så flink du er med symaskina 🙂 Ha en strålende dag i bryllup!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *