En ekstra takk til… (Bryllups-kort)

Categories U Bryllup

Etter  bryllupet bestemte vi oss for å lage noen litt fine kort for å gi en ekstra takk til noen av de som hadde hjulpet til – som toastmaster, teknikere, servitører osv.  Der fikk de også penger, de som skulle ha det. Her er resultatet av kortlagingen:

 

De ble helt enkle og greie til slutt. For alt slikt er faktisk en del arbeid. Vet at håndskriften min er skranglete, men slik går det vel i disse pc-tider….

Jeg hadde eeegentlig tenkt til å lage alle kortene slik som kortet nedenfor. Men etter å ha laget ett, viste det seg å være alt for mye jobb. Så dette kortet gikk til en helt spesiell person; forloveren min Andrea.

Ved å lime sammen to ark, får man helt enkelt et stående kort.

Har du en plan om å gi noen en helt spesiell takk? 🙂

#bryllup #kort #kortlaging #DIY #kreativ

1 kommentar

1 thought on “En ekstra takk til… (Bryllups-kort)

  1. Så pent kort! Ha en fin fredags morgen. 🙂
    Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *