Det er så masse å skrive om bryllupet, at jeg har på en måte sluppet litt billig unna med bloggingen – det er bare å poste noen bilder, og forklare dem. Men nå tenkte jeg at det var på tide med et up-tp date-innlegg også. Så her er litt om nå:

Hobby

Jeg har begynt å hekle igjen – og det er supermoro! Mitt første prosjekt var en gave, så derfor legger jeg det ikke ut helt enda. Men nå er jeg snart ferdig med prosjekt nr. to som er en søt hekla elefant – men mye større enn den jeg heklet sist. Har også et kortprosjekt og et syprosjekt planlagt når jeg bare får tid til å gå i gang.

Stua er full av poser med hobbysaker i…

Konelivet

Jeg har jobbet ganske hardt med å være en god kone. Jeg lager middag omtrent hver dag, skjærer opp gulrøtter han kan ha med på jobben (ikke hver dag), dessuten prøver jeg å godta at han ikke alltid er i topp humør (slik han måtte med meg i forrigårs, haha). Å være gift er ikke rosenrødt. Det er opp og ned, som alt annet. Men jammen er det veldig godt allikevel! ^^ Og Thomas er jo bare den beste å oppleve ekteskapet sammen med! Elsker det 🙂

Vår første middag i leiliheten som gift var reinsdyrsteik (bryllupsrester). Servert med båtpoteter og sky, samt grønnsaker og rødbeter.

Flyttet

Jeg trodde jo at det å flytte siste resten (hobbytingene mine) ville gå fort etter bryllupet. Men neida. Hobbyrommet (aka. roterommet) er fremdeles FULLT av pappesker etter gavekaoset i bryllupet. Så jeg må nok vente litt lenger før vi får alt på stell. Sånn rent utenom at ikke alt er på plass enda, så er det fantastisk å ha flyttet. Jeg elsker å bo med Thomas, og å ha et eget hjem. I forrigårs var vi også å hentet oss en ny sofa. Den er ganske lik den gamle, bare at dette er en hjørnesofa, så vi har litt mer plass til gjester (viktig!!).

 Legg også merke til de nye gardinene vi kjøpte på IKEA. Det gjorde seg med litt mer farge, synes jeg. Blomstene på bordet er også bryllupsrester. Stas 🙂

Besøk

Jeg føler at vi har hatt besøk i leiligheten nesten konstant siden bryllupet. Og det er ikke langt i fra sannheten, for det er vel snakk om kun èn eller to dager vi ikke har hatt gjester oppom. Middagsbesøk, kakebesøk, filmbesøk, kveldsbesøk, stikker-bare-innom-besøk, og mer av alle slag. Jeg liker mye folk, og det er enda en god gjeng jeg skulle likt å hatt oppom. Vi koser oss med mye liv, og mye aktivitet. Men det har nok også gått litt utover andre ting, som turgåing. I går igjen tok jeg med meg hjem en gjeng med St.Hans feirere etter at den offisielle feiringen var ferdig. Veldig kjekt med besøk!

En krabat som støtt og stadig er på besøk er naboens katt. Hun får snart kattunger, og er mer kosete og masete enn noensinne. Vi liker henne.

Hva skjer i ditt liv?

#hobby #update #besøk #sosial #folk #kos #middag #interiør #hjem

1 kommentar

1 thought on “Litt om nå

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *