Første dagen som Gift

Categories S Mat

I dag er min første dag som gift, og jeg svever egentlig enda litt på en rosa sky. Eller var det en sky av gaver? Stua vår er nemlig proppfull av gaver i alle formater, så vi kommer nesten ikke frem. Jeg har ikke egentlig tid til å blogge så skrekkelig nå, så jeg sparer bryllupsinnleggene litt til, og deler heller en sunn hverdagsdesert som jeg fant oppskriften på HER.

Sjokoladekremen er laget av kokosmelk, noe man får i de aller fleste dagligvarehandler, kakao og søtning. Konsistensen er omtrent som sjokolademousse, og den er veldig mektig. Og etter litt tid i fryseren ble det en herlig motgift mot søtsuget som melder seg på kveldene. 

Det skjer masse nå. I dag har vi sett på hus, hentet alle gavene og spredt dem utover stua (som nevnt), og i kveld skal vi ha restefest med noen venner – så må jo rydde stua. Jaja. Livet som gift er deilig, folkens!

#mat #bryllup #dessert #sunn #mattips #lunsj

11 kommentarer

11 thoughts on “Første dagen som Gift

  1. Kristin: Takk! 😀 Jeg gleder meg SÅ til bildene endelig kommer, og da vil det nok vise igjen på bloggen også 🙂 Men starter allerede i dag med noen pyntedetaljer som jeg klarte å knipse dagen før bryllupet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *