Fullt fokus på bryllup

Categories U Bryllup

Wow, NÅ ER LIVET DEILIG! I går gjorde jeg noe fantastisk, herlig, og befriende. Jeg leverte en nesten-ferdig bachelor til veileder for et siste gjennomsyn før den skal leveres på ordentlig. Det betyr at innen hun svarer, er det ikke noe jeg kan (eller vil) gjøre på den fronten.

I går hadde vi et møte med Toastmaster for bryllupet, og jammen var det godt å få gjort! Jeg merket umiddelbart at vi har valgt riktig mann til jobben – han tenker visst på alt! Hvordan skal vi ankomme? Hvor skal bilen stoppe? Hvor er det best at nattmaten serveres, og hvor er mikrofonen når Thomas skal tale? Selvsagt er det enda mye som må spikres, og det går mer og mer opp for meg nå at vi kommer til å få det veldig travelt nå på slutten. Men jeg tror det ordner seg. Det gjør det jo alltid 😉

 

 

Et par ting må dobbelsjekkes i løpet av dagen. Jeg skal sjekke at kjolen enda passer, og vi skal sammen se om bordplasseringen faktisk går slik vi har tenkt. Og vi har også tenkt til å få fikset et par av arkene til heftet som skal være på festen.

Jeg føler ikke at jeg kan poste dette innlegget uten å kommentere været: Det er helt fortreffelig! I går hadde vi over 20, og skikkelig sommervær. I dag må jeg komme meg litt ut i sola, tror jeg 🙂

#bryllup

2 kommentarer

2 thoughts on “Fullt fokus på bryllup

  1. projectbride: Kontroll har jeg absolutt ikke 😛 Men det tror jeg er vanskelig før det er overstått i alle fall 😉
    Tusen takk! Her står kosen høyt på lista, ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *