Lunsjtips og fornektelse

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var en nydelig dag, og vi gikk på en helt fantastisk tur. Turen tok lenger enn ventet, og jeg fikk ikke gjort det grann på bacheloren. Nå begynner det snart å haste (også jeg som var “nesten ferdig” en måned før tiden…). Jeg MÅ skjerpe meg, og få skrevet siste rest. Men i dag skal jeg være vikar, og i morgen skal jeg være vikar, og etter å ha arbeidet noen timer er skrive-motivasjonen på det laveste. Så jeg vet ikke hvordan dette kan gå. Juni er snart her!!

 

Uansett. Jeg har fått litt dilla på Couscous til salaten i det siste. Og et godt lunsjtips kan være å lage en spinatsalat med couscous. Dette kan også spises som en sunn middag, eller til kvelds eller hva som helst. Det jeg har brukt her er: Spinat, paprika, skinke, mais, cashewnøtter, blomkål, pastaskruer og purreløk i salaten, og en boks med hermetiske tomater til fire dl. med couscous. Det piffer virkelig opp couscousen og gjør retten mye mer mettende.


Håper alle har en like flott og solrik dag som meg. Og at dere ikke er like stressa over en dum skoleoppgave :/

1 kommentar

1 thought on “Lunsjtips og fornektelse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *