Hopp i Havet!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Da jeg først hørte om hav-hoppe-trenden, må jeg innrømme at jeg tenkte at det var litt dumt. Men så fikk jeg nyss i at folk brukte dette på en god måte, til å samle inn penger til veldedige organisasjoner. Og da ble jo saken en helt annen, og jeg slengte meg på når Andrea (forloveren min) utfordret meg. Badetur etter trening klokka åtte om kvelden var – vel, kaldt og vått – men veldig forfriskende. Og nå tikker gjerne noen kroner inn til Unicef i løpet av morgendagen også. (Man kan gi 200kr ved å sende BARN til 2160). 

Samtidig vil jeg bare bruke anledningen til å minne dere på å ALDRI bade alene når det er så kaldt som nå, og det er mye bedre å løpe uti, enn å hoppe, i tilfelle du skulle reagere på kulden. (Det gjelder kanskje ikke oss sørlendinger i såå stor grad, men dere lenger oppi landet må være forsiktige!)

Bildet ble et kjempedårlig screenshot fra mobilfilmen, så jeg slenger med et bilde fra russetida, da vi badet 31. mars – i havet i Flekkefjord. Haha, forferdelig stil på meg, men det får bare være. Nå er i hvertfall sommersesongen i gang!

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hopp i Havet!

  1. Dorthea Olsson: Hehe, ja, det er ikke så ille hvis du bare gjør det så fort som overhodet mulig 🙂 Slik at du slipper å kjenne på det før det er forsent å snu 😛 Lykke til i såfall! 😉

  2. Tøffa! 😀 Den trenden tok helt av ja! Også her i nord. Jeg utfordret meg selv før jeg ble utfordret av andre og badet av “fri vilje” xD Heldigvis dempet adrenalinen litt av kuldefølelsen!

  3. Synes faktisk dette er litt artig, spesielt når “straffen” blir å gi til et veldedig formål! Hoppet selv i vannet på torsdag, årets andre bad, og oppfordret til å gi penger til kristenrussens misjonsprosjekt 🙂 Temperaturen i vannet var ikke så verst heller 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *