A Perfect Sunday

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var det helt fantastisk at det var søndag. En hel dag å komme seg på før skolen starter. En hel dag til å ta igjen litt av alt som skal gjøres. Og jammen fikk jeg gjordt litt av hvert. Man skulle tro at jeg var sliten etter Tysklandstur i buss med hundre 14-15-åringer, men det var nesten som om jeg fikk mer energi.

 

 

Formiddagsmøtet i menigheten var utrolig gøy, siden det var hele 20 personer som skulle døpe seg, mange av dem venner av meg. Etterpå laget jeg meg en hjemmelaget blomkålsuppe i et forsøk på å gjøre opp for de store mengdene med godteri som ble konsumert på bussturen i morgen. Nå sikter jeg på et par sunne dager (noe som er vanskelig med det insane godterilageret jeg hadde med meg hjem). Andre skritt på den planen var en joggetur, og det føltes skikkelig bra.

 

 

Jeg pakket ut, og plantet om de fine spirene mine (paprika, chili, rør-meg-ikke og persille har nå fått større potter). Til slutt fikk jeg bestemor og onkel på besøk til Torskemiddag. Kjente at det gjorde godt med en sånn dag hvor jeg (nesten)bare var hjemme og gjorde små, fornuftige ting. Til slutt må jeg jo bare vise dere bilde av den nye bilen til meg og Thomas. Det er herlig at den er vår, og ikke bare hans nå. Og snart har vi vår leilighet også. Glede 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *