Skolen krever sitt (og en avsløring)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har skolen, allerede i uke tre tvunget oss til å komme sånn smått igang med bachelor oppgaven. Det er jeg egentlig veldig glad for, siden jeg vet at tiden kommer til å gå superfort når sommeren nærmer seg.Vi har allerede hatt to innleveringer, og i morgen skal vi ha et lite foredrag. Så vi blir holdt aktive helt fra begynnelsen! Jeg er også veldig fornøyd med at jeg har begynt å lese pensum.

Det er litt morsomt, for mange av vennene mine ser ut til å ha fått inntrykk av at jeg alltid har full orden, og får lest alt jeg skal (pluss trener og spiser sunt såklart). Men det er virkelig ikke helt sant. For å være helt ærlig, er det vel nesten ikke noen semester hvor jeg har lest absolutt alt av pensumlitteraturen, og trening og matvaner er ikke heller mine sterkeste punkt… Chips til middag i dag! Men nok om det: Moralen min for i dag er vel at man ofte har et litt bedre inntrykk av andre enn seg selv. Mens i virkeligheten er ikke andre “så perfekte” som de kan virke.

Så gjør ditt beste med skole og kosthold og andre ting. Men ikke vær for streng mot deg selv.

 

Alt er så grått og trist for tiden, så jeg tar lite bilder. Slenger inn et herlig vårbilde fra York i April. Svarte Svangeunger ^^

I kveld (når jeg er ferdig med leksene) skal jeg på Jesusgruppe med herlige jenter. Can’t Wait! 🙂

#skole #universitet #student #lærerstudent #bachelor #stress

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *