Oppdateringer på bryllups-fronten

Categories U Bryllup

Nå som vi er på riktig side av nyttår, har vi for fullt kommet i gang med bryllupsforberedelser. Jeg har laget ferdig invitasjonene, vi har bestemt hvilke sanger som skal synges, vi har bestemt bordplasseringen (hvordan de står, ikke hvem som sitter hvor), og vi har snakket med kokken og fått et forslag til meny! Alt dette har blitt gjort på under en uke, så vi har virkelig vært effektive! Det kommer nok flere og flere bryllupsinnlegg nå som det nærmer seg (selv om jeg ikke vil røpe for mye på bloggen for tidlig heller). Her er et lite glimt av invitasjonene, før jeg snekret dem sammen.

Vi har også funnet oss leilighet, og i dag brukte jeg og Thomas litt tid på å se igjennom alle tingene hans, for å finne ut hva vi skal beholde, og hva vi skal kaste. Thomas flytter inn i leiligheten i April, og så kommer jeg etter når vi gifter oss! Kjenner jeg gleder meg masse til å flytte ut – og å flytte sammen! Og det er så herlig å føle at ting bare faller på plass, når det gjelder bryllupsfeiringen!

 

#bryllup #wedding #DIY #DIYwedding #kort #scrapbooking #forhold #flytte #leilighet

6 kommentarer

6 thoughts on “Oppdateringer på bryllups-fronten

  1. Så spennende! 🙂 Både ift bryllupsplanlegging og det at dere skal flytte sammen 🙂 Masse lykke til videre med forberedelsene! 🙂

  2. Bo nytt: Tusen takk! 🙂 Ja der et utrolig gøy å se ting falle på plass; men det er enda masse småting som mangler! 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *