Et farvell på La Piazza (Og litt om studiet på lærerskolen)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Etter jul skal jeg ikke ha engelsk noe mer. Da skal jeg kun ha Pedagogikk, jo også skrive Bachelor da. Dette året med engelsk har vært veldig koselig, og blitt godt kjent. Så det er nesten litt trist å skilles nå. Etter siste eksamen gikk vi derfor ut å spiste. (Pluss at vi skal opprette en Forening (Men la oss kalle det en klubb fordi Elisabeth synes “forening” er gammeldags). Så helt slutt er det ikke på alle vennskapene heller!)

Vet at bildet er MegaUklart. Men sånn er det noen ganger, og jeg synes de fine jentene gjør opp for det!

Så vi spiste altså en middag på den italienske restauranten La Piazza i Stavanger. Jeg fikk litt flashback til da jeg var i York med denne gjengen, for da spiste vi så mye fancy mat (eneste som ikke var likt var prisene!). Kos! Sjekk den fine maten min under! Den var meget mektig, ganske god, og sånn passe dyr.

Hvis noen lurer mer på hvordan det er å studere for å bli lærer i Stavanger, kan du ta en titt HER.
#mat #spise #italia #venner #studie #ferie #student #skole #forening

1 kommentar

1 thought on “Et farvell på La Piazza (Og litt om studiet på lærerskolen)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *