Bakt Avokado med Egg (Nyttårsforsett 13 av 20)

Categories S Mat

 

 Et av mine nyttårsforsett 2013 er å lage 20 matretter som jeg aldri har prøvd før. Nå har jeg kommet til nummer 13 som er en Bakt Avokado. Jeg har i det siste blitt veldig glad i avokado, og var veldig spent på å smake denne stekte varianten. Resultatet var: Veldig enkelt, veldig sunt, og med bacon ble det smakfullt og fristende 🙂

For å få dette til, må man grave ut litt av avokadoen (litt mer enn jeg gjorde) slik at det blir plass til egget. Deretter fyller man på med egg, bacon, salt og pepper, og steker den i ovnen på 180 grader til egget er passe stekt.  Jeg koste meg med å gjøre noe annerledes i matveien!!

Oppskriften fant jeg på Pinterest HER.

#mat #oppskrift #matlaging #sunn #sunnhet #helse #kosthold

1 kommentar

1 thought on “Bakt Avokado med Egg (Nyttårsforsett 13 av 20)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *