De neste dagene + Portretter

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er jeg i praksis. Og siden jeg skal bli lærer er jeg på en skole, i 7. klasse. Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg kunne konsentrere meg om å lære di femti navnene og planlegge spennende timer i mange kekke fag som jeg vil prøve, men NEIDA. Den gang ei. For jeg må fokusere på Lesson Study. O Store Lesson Study med sin detaljplanlegging og krav til dokumentasjon og sine forferdelige, uoversiktelige, urimelige 8000 ord.

Så jeg er egentlig litt middels stresset hele tiden, og det kommer jeg nok til å være helt til Lesson Study er levert. I natt drømte jeg om Lesson Study. Jeg var så skuffet da det gikk opp for meg at at jeg hadde fått gjort i løpet av natta kun var en drøm at jeg nesten begynte å gråte. All den jobbingen til ingen nytte. Spesielt uthvilt er jeg heller ikke. OG nå sitter jeg på bussen, og oppdager at jeg har glemt å ta med te i dag. SKREKK OG GRU!

Når jeg nevner skrekk og gru så tett innpå Halloween (vet jeg ligger litt etter) Så må det også nevnes at jeg fant beinrester i senga mi i går (4.des). NOE har skjedd.

Så jeg er litt i det modus at hodet dupper over og under vannet. Det som holder meg flytende og kjempende er nok den deilige tanken på ferien som nærmer seg. Sakte med sikkert.I det minste har jeg nok slått min egen rekord i antall ord med STOR SKRFT i ett innlegg. Det er da noe.

 

Bildene i dette innlegget er av meg og Malin da vi var på brudemesse i Stavanger. Vi fikk litt tid til overs, og gikk en tur i byen for å ta bilder av hverandre. Aldri feil, det 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “De neste dagene + Portretter

  1. Huff, den kjipe eksamensperioden! Man får bare trøste seg med at ferien også er nær, ja 😉 Ôg det er SÅ fælt når man drømmer noe BRA, og så våkner man og finner ut at det ikke har skjedd på ordentlig..
    (hahaha bare fint å bruke store ord i teksten og xD)
    Kjempefine bilder da! Digger den flotte kjolen din 🙂

  2. Hehe, dette var egentlig et litt morsomt innlegg, selv om du stresser rundt 🙂 Masse lykke til i praksis da! 🙂 Og ikke glem å ta med deg te i morra 😉

  3. Kristin: Takk, det var kjekt å høre at du likte innlegget 🙂
    Nå har jeg lagret sekken med et lass te så jeg skal nok klare meg noen dager nå 😀

  4. Jeg skal levere oppgave til våren og ha eksamen. Nå før jul blir det en liten oppgave og et framlegg. Jeg bør nok satse på å få gjort litt i helger og ferier framover. Skal snart i gang med halvårsrspporter og samtaler på jobb, så det er nok å gjøre 🙂

  5. Takk for kommentar, så bra du ikke synes jeg var streng 😉
    Håper du kommer deg gjennom dagene med hodet over vann + litt til fremover! Mitt lille tips i sånne perioder er å ta deg tid til noe du vet gir deg energi. Det kan føles som det stjeler mye tid ved å gjøre det, men du vil tjene på det ved at du får litt påfyll 🙂
    Gud velsigne uka di videre 🙂
    Klem, Ida

  6. Ida: Tusen takk 🙂 Ikke et dårlig råd. Og selv om jeg er hjemme i seks-sju tida (ofte med lekser ventende), og står opp fem, så prøver jeg å alltid ha tid til Gud før jeg legger meg.. Det gjør at dagen får roe seg litt, og føles alltid godt 🙂 Men jeg kan ikke nekte for at jeg gleder meg til å komme tilbake til hverdagen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *