Den store Bryllupsfesten (Brudemesse)

Categories U Bryllup

 

Siste helga i Oktober var jeg på Brudeshow i Stavanger. Den Store Bryllupsfesten ble holdt på Clarion Hotell, med unntak av en motevisning som fant sted i Domkirka (av alle ting) – men den kommer i eget innlegg. Det var mye gøy å se på og smake på. Jeg reiste dit sammen med Malin som også skal gifte seg til sommeren. I anledning bryllupstemaet stilte jeg i hvit blondekjole. Vi fikk masse inspirasjon til vår egen Photobooth og Sweet Table. Jeg gleder meg SÅ til å se hvordan alt blir når jeg skal si JA 🙂

Hvis du synes noen av bildene er litt rosa, så har du helt rett. De innredet rommet med rosa lyskastere 🙂

Det var utrolig mye vakkert. Gode kaker, cupcakes og konfekter fikk vi smake på hele tiden (Ble stappmette på søtsaker før kl 12 om morgenen). Det var også kosmetiske stands, designere, fotografer, interiørbutikker og mye mer. Vi skrev oss opp på alle lister hvor vi kunne vinne noe, og laget ønskelister for den store dagen. Jeg fikk også (!) bestilt meg time til kjoleprøving. Kjempestas å ha en dato, men jeg lurer på hvordan det vil gå. Det er så mange kjoler, men finner jeg den som er perfekt til meg? 🙂

 #bryllup

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Den store Bryllupsfesten (Brudemesse)

  1. Det hørtes ut som en mye bedre bryllupsmesse enn de jeg har vært på. Har vært på 2 stk i Trondheim, men følte jeg fikk null inspirasjon, var lite stands og egentlig bare bortkastet tid.

  2. Tina: Åh, så kjedelig. Venninna mi Malin hadde vært på en i Stavanger for et par uker siden også, men hun likte den mye bedre, for hun hadde fått mye mer gratis ting (div. bokser, bakeboller og en skikkelig kjøkkenmaskin pluss masse småprøver) Men jeg synes det var verdt de 250 kronene, siden jeg skal gifte meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *