I Trappa Vår…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå kjenner jeg at jeg har hodet litt over vannet igjen. En helg ligger foran meg, nesten innen rekkevidde nå. Jeg vet at den trengs for å lade opp til to travle uker til. To uker med 12-timersdager i praksis og deretter skriving av Lesson Study. To uker som heldigvis snart er over (sånn ser jeg på det, haha) I mellomtiden skal jeg fokusere på denne helga som snart starter. Jeg skal få tid med kjæresten (Endelig! For det har det vært dårlig med i det siste). Jeg skal treffe mine gode misjonærvenner Miam og Johnny som er hjemme fra Tyskland en snartur. Jeg skal skrive en god del på Lesson Study. Lese. Jobbe. Venner. Connect. Håper at jeg kanskje også får tid til å sy litt.

Så, det var en slags oppdatering. Det blir nok mindre bloggetid de neste to ukene, noe jeg synes er litt trist, for jeg har fått en del nye lesere i det siste og har blogget ganske jevnt. Men jeg kommer sterkere tilbake når jeg får hodet helt over vannet (noe som mest sannsynlig vil skje midt i November) I mellomtiden drømmer jeg om bryllup, London og andre, hemmelige ting 🙂

 

I trappa vår har vi en stemor.

En liten, sta etterlevning fra våren

som har blomstret gang på gang,

mot alle odds på et usansynlig sted

og ikke helt vil godta at det er høst.

Han er som jeg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *