Solnedgang ved Sjøen

Categories E Natur og Turer

 

 

Etter en god dag i Sandnes og på Kvadtrat med Monica og kjæresten stoppet jeg på Jæren for å betrakte solnedgangen i sjøen. Det var et nydelig syn, og en god følelse å bare være litt alene i naturen.

Nå er høstferien snart over. Jeg har fått tid til en del jobbing, og har fått besøke venner i både Sandnes og Lyngdal, samt startet å sy på en ny (og nydelig) kjole. Det skjer mye spennende, men egentlig kjenner jeg at jeg er mer sliten og stresset nå, etter høstferien, enn jeg var da den startet. Forhåpentligvis går det seg til etterhvert. Nå nærmer skolen seg innspurten (det vil si; de eneste skikkelig travle ukene i året) så jeg må nok bare gjøre meg klar til litt hardt arbeid. Da er det viktig med slike stille stunder hvor ingen forstyrrer bølgeskvulpet og kunstværket på himmelen…

1 kommentar

1 thought on “Solnedgang ved Sjøen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *