Cafè og vennekos :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige uke var Charlotte hjemme fra Lillehammer sden hun hadde høstferie. Og da benyttet jeg anledningen til å treffe henne så mye som mulig. Vi startet med frokost hos meg; nybakte rundstykker og ferskpresset juice. Deretter tok vi oss en bytur til Egersund. Vindushoppet, dillet og gikk på Cafè.

De to neste kveldene samlet vi en gjeng med fine folk, spiste masse usunt, og koste oss masse. Så blandt annet Pål Rake fra Egersund gå videre i the Voice og smakte på min hjemmelagede snickers (som var over snittet grapsete)

Super-kos!

2 kommentarer

2 thoughts on “Cafè og vennekos :)

  1. Charlotte: Gleder meg jeg også! Haua er virkelig ikke den samme uten deg. Har allerede tatt meg selv i å savne deg et par ganger nå… 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *