The Secret Garden

Categories H bok

“Where you tend a rose, my lad, a thistle cannot grow”

  

Boktittel: The Secret Garden

 

Forfatter: Frances Hudgeson Burnett

 

Innhold: Bli med stae, bortskjemte Mary som blir revet bort fra det kjente livet i India til et herskapshus i Yorkshire som er ulikt alt hun har opplevd hitill. Der får hun kjenne på den lokkende kraften til den Hemmelige Hagen som har skjult en hemmelighet i over ti år…

 

Min mening:Jeg likte boka bedre og bedre jo lenger jeg leste! Lettlest og grei. Herlige og levende naturbeskrivelser og et fokus på at naturen gir styrke og glede.

 

Terningkast: 5. Herlig, levende og spennende! Jeg anbefaler boka til alle som vil hente frem barnet i seg.

 

#bøker #bok BildeKilde

 

#bok #bøker #litteratur

1 kommentar

1 thought on “The Secret Garden

  1. Husker jeg elsket denne boka som liten, syntes den var helt utrolig spennende! Kanskje på tide jeg leser den igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *