De siste bildene fra teamturen til Slovakia

Categories G Reise og ferie

Da er det på tide å legge ut de siste bildene fra den svært innholdsrike turen jeg var på i starten av August. Du finner resten av innleggene under kategorien Reise.

Det var litt trist, og litt godt også å si farvell til Zeleny Breh, hvor vi bodde i over en uke, den umenneskelige varmen (som jeg liker), og de spennende menneskene som er så annerledes enn oss.

 

På bussturen hjem fikk vi oppleve nydelige solnedganger, teite filmer, rare soveansikter og mye lesing for min del.

En så rød solnedgang har jeg aldri sett. Bildet viser bare en brøkdel. Det var som om en rød laserstråle med en meters diameter var siktet rett inn i bussen. Alt og alle ble farget rosarøde. Det var et magisk øyeblikk! (For oss som liker sånt, i det minste)

Vi hadde en obligatorisk godteri-stopp på grensa mellom Tyskland og Danmark. Jeg klarte å begrense meg. Litt. Men har enda rester (nå, tre uker senere.)

Spisestopp ble det også tid til. Og kulinarisk nysgjerrige som vi er, bestilte vi….. Pizza! Dessuten fikk folk se meg med stritt hår for første gang. Det ble stor oppstandelse rundt dette fenomenet som den nye strittetanga skapte!

Ferjeturen mellom Danmark og Norge brukte vi til å teste strittetanga (som også kan krølle!)

Og se på enda en flott solnedgang (Jeg får bare ikke nok!!!)

Turen gikk egentlig fort. Og fra Kristiansand til Haua gikk det bare et øyeblikk, og så våknet jeg og var HJEMME!

Etter en lang, flott, ubehagelig, spennende, varm, koselig, utfordrende, og helt FANTASTISK tur!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *