Et siste knippe bilder fra Sigøynerleiren

Categories G Reise og ferie

Det har blitt vanvittig mange innlegg fra sigøynerleirene i Slovakia. Det er fordi jeg føler at bildene ikke hadde kommet til sin rett om de ble skvist inn i ett innlegg. Så jeg har prøvd å dele det opp med litt annet innimellom. Men nå er det et bildeinnlegg med litt av hvert fra dagene med sigøynere. Etterpå har jeg enda et par dager i Slovakia og Tsjekkia igjen å blogge om.

 

Happy box er en skoeske som vi fylte opp med fargeblyanter, skrivebok, en leke og litt godteri. Og andre nyttige ting som man trenger. Vi tok med oss en god gjeng med Happy-boxer ned til Slovakia for å dele ut til barna der. Og DU så glade de ble. De lykkelige ansiktene fikk meg til å angre skikkelig på at jeg ikke hadde tatt med flere bokser…

Denne bestemora var også veldig fornøyd med å ha fått tak i happybox til de små barnebarna sine

Midt på plassen her hadde vi møte. Folk ble frelst. Folk ble helbredet. God stemning! Jeg var på andre sida av veien og underholdt ungene i mellomtida.

Meg og to skjønne søstre 🙂

Sara sier et siste farvell til ungene som vi har blitt så glade i i løpet av uka…

Et siste tilbakeblikk på teltet som vi har tilbrakt så mange varme timer i…

Og noen flere farvel før vi stablet oss i bussen til masse vinking og smil fra en herlig gjeng med sigøynere…

 

Selvsagt måtte vi ta et skikkelig teambilde av hele gjengen også! Dette er ungdomsgjengen min som i sommer reiste helt til Slovakia i buss sammen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *