Gud svarer på bønn i Slovakia

Categories G Reise og ferie

I Slovakia fikk vi som sagt sett mange av Guds undre og mirakler. Noe av det største var kanskje å høre Sigøynerne som fortalte at de hadde blitt friske fra varige sykdommer. Herren er virkelig en Gud som svarer på bønn 🙂
Så jeg tenkte jeg skulle fortelle en liten ting som Gud fiksa for meg:

Mandag, tirsdag og torsdag hadde vi vært sammen med sigøynerne i pluss/minus 35 grader. Hver ettermiddag verket hodet mitt som om det skulle sprenges; noe som egentlig ikke er så rart i den varmen, og når du i tillegg har femti unger løpende rundt i alle kanter. Så torsdag kveld satt vi å skulle be for hverandre, og de andre på min gruppe bad om at jeg skulle slippe denne ubehageligheten på fredagen, den siste dagen som skulle tilbringes på dette viset. Vi bad, og Gud svarte. Fredag var en av de varmeste dagene, og antagelig den dagen jeg drakk minst vann, men det var den eneste dagen uten snev av vondt i hodet. Herlig!

Jeg slenger med en liten haug til med bilder av Sigøynerbarna. De er så skjønne<3

#reise #ferie #sommer #europa

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *