Vegetarianer-Venner

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Endelig fikk jeg treffe min kjære venninne fra videregående, Benita, igjen. Og ikke nok med det! Hun hadde greske Julietta med seg hjem i fra London. De to flotte jentene er vegetarianere, og jeg synes det var skikkelig spennende å delta i den (for meg) nye og spennende maten! Menyen for kvelden var et hjemmebakt brød med spinat og hvitløk i, samt en salat ved siden 🙂


Digg!

Søte Benita og jeg 🙂

Da de skulle kjøre meg hjem, stoppet vi på et utsiktspunkt med utsikt over Kvinesdal; nydelig med masse lys på kvelden. Vi måtte rett og slett ta et gruppebilde av “Den røde, den hvite og den brune”

Veldig kjekt å treffe mine venner fra London, og få praktisert engelsken litt (siden Julietta ikke snakker norsk).

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *