Sportsdag med Superkids

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige uke var jeg leder på kidsplanet i Sarons dal. En av dagene var sportsdag. Ungene løp “kidstøffingen” som er et løp på 10 km. Jeg var kjempeimponert da nesten alle gjennomførte og fikk diplomet. Etterpå fikk vi dem like godt til å gjøre en hel del “friidrettsøvelser”; 60-meteren fremlengs og baklengs, kulestøt, ballkast, støvelkast osv. Imponerende hva barn kan klare!

Har du noen gang prøvd støvelkast? Det er jammen ikke enkelt! Jeg slet med å få støvelen til å gå riktig vei i det hele tatt…

“Kids” er forresten barn mellom 11 og 12 år, hvis noen skulle lure på det… – Hjemme kaller vi dem “tweens”

Dette var også dagen hvor jeg fikk tildelt “mine” ni kids, som jeg hadde ansvaret for hele uka. En fantastisk gjeng med snille og kjekke barn som hadde masse bra å komme med gjennom hele uka!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *