Fotokonkurranse – Den Følelsen

Categories N Foto

Jeg ble plutselig litt inspirert til å ha en #fotokonkurranse her på bloggen! Tema er “Den Følelsen.” Det du trenger å gjøre for å delta er:

*Legg bildet ut på bloggen din. Du kan delta med maks to bilder.

*Det er også flott om du skriver litt om hvorfor du velger dette bildet.

*Skriv en kommentar til meg med link til blogginnlegget ditt, eller send bildet på mail ([email protected]).

Så er du med!

 Frist: Lørdag 6. juli.

Når jeg skal kåre vinneren, kommer jeg til å se på bildekvalitet, komposisjon, men mest av alt på følelsen bildet gir meg. Alle har altså en sjanse!

Det du vinner er en vurdering av bloggen din, og linking i fra min blogg 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Fotokonkurranse – Den Følelsen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *