Tur med kjæresten

Categories E Natur og Turer

Jeg og Thomas har en liggende plan om å bli sporty. Eller i hvert fall litt bedre på allmenn sunnhet. Så vi går tur (og har til og med jogget en gang). Kostholdsgreiene tror jeg vi får ta skikkelig tak i når vi gifter oss og flytter sammen 😉

Det er utrolig herlig å være ute i fint vær! Koser meg <3

 

Forresten. Hvis du ikke vet forskjellen på veps og bie (tro meg, det finnes mange som ikke gjør det!) Så oppfordrer jeg deg til å ta til deg denne viktige allmenn-kunnskapen. Veps er onde. De stikker, og ser ut som karen til høyre på bildet nedenfor. Bier er ikke onde. De stikker bare hvis de må, og da dør de etterpå. De lager dessuten honning. Du kan se et eksemplar til venstre på bildet nedenfor.

Andre som har planer om å bli mer sporty i sommer? 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Tur med kjæresten

  1. Flinke som har planer om det da! Ja, jeg prøver hver dag, hihi 🙂
    Bildene var utrolig fine, du er flink! Ordentlige sommerbilder 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *