I dag skinner sola til den store gullmedaljen. Jeg koser meg litt, men samtidig jobber jeg veldig hardt. Jeg kommer til å få helt vanvittig med muskler denne sommeren! Dessuten kan jeg nesten ikke vente til jeg får lønn! 😀

I dag skal jeg på besøg til kjære, søte Bente også skal jeg på Refill i menigheten senere i kveld. Resten av helga blir enda mer jobbing, bursdag på lørdag, og litt team-samling på søndag hvor vi skal forberede oss på teamturen til Slovakia i august.

Hva er dine planer for helga?

6 kommentarer

6 thoughts on “Nydelig vær

  1. Så vakre bilder…<3 Og så spennende at du skal på teamtur...!! Det høres topp ut og vekker minner til min ungdsomtid 😉 Håper du har det bra - og at du nyter sommeren. God helg til deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *