Dyreportretter

Categories N Foto

Noe av det jeg liker aller aller best å ta bilder av er dyr. Spesielt ville dyr. Det gir en utfordring av de skjeldne å ta bilde av noe som er redd deg. Et skikkelig blinkskudd kan noen ganger gjøre humøret mitt bedre i dagevis. Her er noen av de bildene jeg er sånn passe fornøyd med.

Dette uglebildet var jeg skikkelig heldig med og skikkelig fornøyd med.

Søte påskemarsvin 🙂

Føllet til Tora

Dette var bare et søtt lam. Kunne ikke bare gå forbi DET ansiktet!

Enda et blinkskudd tatt i rett øyeblikk. Jeg er fornøyd med at jeg klarte å fokusere på denne bia i luften

Skogens konge ble overasket av morgenjoggeturen min.

En løvgresshoppe som jeg forfulgte gjennom gresset en sen sommerkveld…

En søt liten trosteunge

Jerva, bestemor sin hest, som tar seg en hvil midt i sølerullingen (ikke så ille som det kunne se ut)

En rødstrupe. De er noen herlige, tillitsfulle skapninger 🙂

Chessie etter en av sine badeturer 🙂

Pusen til Thomas i sommersola

Svalemamma passer på ungene sine.

Og enda et av mine heldige blinkskudd. Dette tok jeg i femtida en sommermorgen av to skjønne bevere som koste seg sammen.

 

Hvilket er din favoritt?

4 kommentarer

4 thoughts on “Dyreportretter

  1. Kjempe mange fine! Ugla var jo kul! Det bildet er vel favoritten, men det er fordi jeg aldri har klart å ta et så bra bilde av en ugle, haha. Syns kanskje bildene av hunden og det nederste er best 🙂

  2. Wow, så mange flotte dyreportretter! Vanskelig å velge, men tror det første og det siste bildet er mine favoritter. Ikke ofte man klarer å ta slike uglebilder og komme så nært innpå bevere! Og marsvinene i påskeggekartongen var søtt da xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *