Nye muligheter

Categories tanker, tro og filosofi

Nå rundt årsskiftet har mange en vane for å sette seg mål. Noen setter seg tjue mål som de ikke har nubbesjangs til å holde, mens andre unngår hele styret med å ikke ha noen nyttårsforsetter. Uansett hvilken type du er, så synes jeg det er fint at vi har en tid da vi blir minnet på å tenke litt. Hvert år blir vi minnet på at det er en ny start. Nye muligheter. Vi kan stikke fingeren i jorda, kjenne på temperaturen å finne ut:

Er jeg fornøyd med livet mitt?

Er jeg på vei i riktig retning?

Hva har jeg oppnådd dette året?

Hva vil jeg forandre med den jeg er?

 

Det er vanskelige spørsmål som krever litt ettertanke. Hvem vil du være? Og for meg er det litt dette det egentlig handler om. Ikke hvor mange ganger i uka du har tenkt til å trene, men hvem du er. Hva kan du tenke deg å forandre med deg selv? Hva er viktigst i livet ditt? Hvem vil du ligne mer på?

Nå har du i hvertfall en mulighet til å forandre det.


Da gjenstår det bare å si: Godt Nyttår!

2 kommentarer

2 thoughts on “Nye muligheter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *