Five nice ones – BTM# 21

Categories P Julekalender

 

Be The Miracle! Tjueførste Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)

 

DAGENS UTFORDRING:
Gi fem komplementer til noen du treffer i dag. Det trenger (og bør) ikke å være til den samme personen. Kommenter en fin frisyre, en ny bluse, eller hvor flink venninna di er til å komme på tida. Det beste er de personlige kommentarene, som faktisk betyr noe. Men folk flest har ikke vondt av et positivt ord om utseende heller 🙂

MIN UTFØRELSE:

Dette er ikke en av de mest utfordrende utfordringene for meg, for jeg sier positive ting flere ganger. Det faller ganske naturlig (det må vel være bra!). Men det var litt vanskelig å telle… Noen av tingene jeg sa var: “Det er godt å ha deg her!” “Tusen takk, du er verdens snilleste.” og “Wow, så fin du var på håret!”

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *