Store Planer for det neste året

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er alltid gøy å glede seg til det som kommer, selv om man selvsagt skal nyte nåtiden. Jeg har enormt mye å glede meg til! Her er et par høydepunkter som jeg vet vil komme i 2013:

*Engelsk. Jeg er ferdig med matematikk på lærerskolen, og skal nå ha ett år med Engelsk. Gleder meg til forandring, og er ivrig etter å bli bedre i Engelsk. Nevnte jeg at engelsk blir det eneste faget mitt?

*Brasil. Noe som antagelig blir det største høydepunktet i 2013 er turen jeg og Bente skal reise på til Brasil. Noe som begynte med en tullete tanke, ble fort til 9000 mindre på sparekontoen, og et par biletter klare til februar. Jeg skal se en ny verdensdel, jeg skal sole meg, jeg skal arbeide på et dagsenter for barn, jeg skal se Rio de Janeiro og jeg skal få oppleve slummen i Brasil. Jeg kan nesten ikke vente på alle de store opplevelsene vi kommer til å få.

*21-årsdag. Ikke stort. Men tok det med allikevel. Det er tross alt “once a lifetime” 😉

*York. Skal på studietur med engelsk-klassen til York. Der skal vi gå på skole i to uker og forbedre engelsken. Gleder meg masse til å kose meg med gode folk! Lurer bare på hvordan jeg skal få rå til alt dette…

*4-årsdag med Thomas. Tenk at så lang, og samtidig så kort tid har gått. Og vi blir mere glad i hverandre for hvert år som går. Ett år igjen til vi gifter oss!

 

*Sommerferie. Sommerferien er alltid et høydepunkt for meg. Jeg får tid til venner, til å ta opp hobbyer som ridning og maling, tid til å reise og til å jobbe. De fem siste sommerne har jeg også vært på teamtur. Jeg har enda ikke bestemt meg helt for om jeg kan ta meg råd til team i sommer. Men jeg har enormt lyst, ikke minst fordi vi skal besøke Johnny og Miriam i Tyskland i år. Blir nok fantastisk å være på team hos kjentfolk!

Det blir nok mange flere høydepunkt. Men enkelte høydepunkt kan ikke planlegges.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *