BTM #9 – Text someone

Categories P Julekalender

 

Be The Miracle! Niende Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade. Jeg trekker to vinnere.)


DAGENS UTFORDRING:

Send en koselig melding der du forteller noen akkurat hvor godt du liker dem. Det er alltid koselig å få en oppmuntrende melding. Så hvorfor ikke sende en (eller flere) til en venn? Tenk litt skikkelig på en person. Hva liker du med denne personen? Skriv det ned på en koselig måte på sms, facebookmelding eller noe annet 🙂

MIN UTFØRELSE:

Sendte et par meldinger til noen venner som jeg er veldig glad i, men som jeg skjelden kommer på å sende sånne meldinger til. Det blir liksom så fort de samme som alltid får de koselige meldingene. Så jeg må bli flinkere til å si hvor mye jeg setter pris på enda flere av vennene mine..


 

Update

De siste dagene har jeg gjort mye interessant, men jeg har vært vanvittig dårlig til å ta bilder. Derfor er det ikke så gøy å blogge masse om. Men for de som måtte lure, så har jeg jobbet en del i planteskolen. Blandt annet med å lage en gigantisk hjerte-portal av bjørk ved banken og å strippe et digert grantre for alle greiene og kjøre dem hjem. Jeg har også vært barnevakt for tre unger og to hunder på Nærbø. Jeg og Thomas “lekte mor, far, og unger”, som mamma sa. Veldig kos. Har også vært på ungdomsmøte og sunget lovsang sammen med min kjære, pluss at jeg har lært meg å skrive “vært” med æ og ikke e. (jeg gjør alltid det feil.)

Gleder meg til jul!

 

1 kommentar

1 thought on “BTM #9 – Text someone

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *