Lag personlige, billige julegaver!

Categories A Hobby

Jeg har allerede fortalt dere om Pinterest her på bloggen. Men jeg kom over noe utrolig inspirerende der, og måtte bare dele det! På denne siden finner du over 25 julegavetips som du kan lage selv. Selvsagt er ikke alt like kult, men jeg fant flere ting jeg har lyst til å prøve!

Jeg har faktisk noen hjemmelagede julegaver i år. Både strikking og hekling 🙂 Kjekt når folk ønsker seg sånt!

Bildene i innlegget er lånt fra siden.

Andre som blir skikkelig inspirert av sånne blogger? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Lag personlige, billige julegaver!

  1. Hei.
    Blir jo da mer inspirert når ser sånne tips. jeg selv syns det er morro å lage ting om det er til seg selv eller venner, familie. er veldig bra med tips 🙂

  2. Svar// Nei, det er vanskelig å bli fornøyd.. Og man vil vel stort sett alltid ha det man ikke har selv, og hvis man får det vil man ha noe annet. Jeg er også ganske glad i sjokolade, men det tror jeg er mest fordi jeg spiser det ganske ofte. Mørk sjokolade er for eksempel mye bedre for kroppen, og det går ned heelt fint her, men siden det er en del dyrere enn melkesjokolade så blir jeg liksom aldri å kjøpe det. Dumt med de høye prisene her i Norge, det er ganske vanskelig å skulle velge sunt foran usunt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *