Bilder i studio :)

Categories N Foto

Jeg tenkte at jeg skulle reklamere littegranne for den utrolig flinke kjæresten min! Han har tatt en god del julekortbilder i det siste, men er i høyeste grad villig til å ta flere. Han har ikke noen foto-utdannelse, men mange av bildene hans blir minst like gode som en ordentlig fotografs, og han har et “hjemmesnekret” studio han tar bilder i. Dessuten får kunden alle bildenefilene (med logo på).

De fleste photoshootene han tar koster bare 500 kroner, men litt mer for hele familier. Anbefales virkelig! Send en kommentar hvis du vil ha kontakt med ham. Og sjekk ut de nydelige bildene som ligger på bloggen hans. Hvis du ikke er interessert, kan du kose deg litt med disse bildene som Thomas har tatt. (Jeg valgte ikke noen fra studio, for jeg er litt usikker på hvilke jeg har lov til å bruke.)

 

Siden på facebook.

3 kommentarer

3 thoughts on “Bilder i studio :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *