Planer om en spennende uke

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Den uka som ligger foran meg er full av interessante gjøremål og spennende oppdagelser. Men travelt kommer det også til å bli. For å begynne i slutten, så skal jeg jo altså reise til England, mitt land nummer 20 i en alder av 20 år (det er ikke verst!). Jeg skal besøke Benita, min kjære venn fra videregående, og vi skal oppleve London med telefonkiosker, undergrunnen og musikaler. Wow! Jeg gleder meg!

Før det er det også en god del ting som skal skje, med få pauser i mellom. Mandag skal jeg først være lenge på skolen, og så er det et veldig spennende ungdomsstyremøte på kvelden. Jeg tror også jeg må bruke litt av den tida i mellom til å pakke, siden tirsdag blir enda travlere. Da starter også dagen på skolen, men selv om jeg slutter tidlig er det enda ikke pause. Da skal vi skrive på eksamensoppgaven, som er en gruppeoppgave i pedagogikk. Når jeg endelig kommer hjem, skal jeg på Jesusgruppa som jeg er leder i. Kjempegøy!

 

Da er det bare onsdag igjen, men før jeg reiser, skal jeg gjennom en skoledag, ferdigstille den halvferdige matteinnleveringen min, levere den, og så komme meg til Sola med den (antagelig) super-svære kofferten min. Etter det er det bare en liten time før jeg er i London!

Lurer på om jeg klarer alt dette på en god måte(da tenker jeg egentlig på matten, siden det er det eneste som egentlig er stress her), men gleder meg masse til å komme i gang med uka. Det kommer muligens ikke til å bli enormt masse liv på bloggen de neste dagene, så jeg bare ønsker deg en virkelig god og innholdsrik uke med masse kakao, krem, turer i høstfargene og kos.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *