Gøy på Landet (Filming i Sokndal)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Tv-serien “gøy på landet” handler om å få flere jenter til å flytte ut på bygda. De har fylt opp en buss med jenter, og reiser rundt i forskjellige landsbygder i Norge. Tirsdag var jentene hos oss, på Haua!

Det var et stykke ut i serien, så ikke så mange jenter var igjen. Men åtte jenter ble fordelt ut på to kjekke ungkarer her i fra Sokndal. Vi hadde møtt opp for å se på, og endte opp med å måtte stå å være folkemengde. Og det er jommen meg en hard jobb! For å filme de få sekundene med tv måtte vi stå enormt lenge (hvertfall over en time!) og klappe og juble latterlig mange ganger. Jeg er enda lei av klapping.

Jeg ble i tillegg spurt om noen spørsmål om stedet jeg bor osv.. Kanskje kommer noen av svarene mine på Tv i høst, når sesongen starter!

 

Folkemengde:
Klapping i forgrunnen, jentene i mellomgrunnen og bussen i bakgrunnen.

Så hadde vi en liten photoshoot, Ruben, Charlotte og meg

3 kommentarer

3 thoughts on “Gøy på Landet (Filming i Sokndal)

  1. Morsomt! Synes jeg drar kjensel på hvor filminga var 🙂 Jeg kjenner det igjen fra da vi var innom på Sokndalsdagene i pinsen. Vi var innom både lørdag og søndag. Jeg har besøkt Sogndalstrand flere ganger, men ikke vært der filminga var før.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *