Sommerværet kom og dro

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var det sol, men i dag er vi tilbake til den mer vanlinge vekslingen mellom opphold og regn. Jeg koser meg med en kopp te før jobb. Er litt sliten, kjenner jeg. Men ikke så helt altfor mye.

Jeg har en god nyhet! I dag er dagen der jeg får ny symaskin (igjen). Nå har jeg kjøpt to maskiner som ikke har virket, og den siste klaget jeg på. Og omsider får jeg nå en ny en. Får virkelig håpe at den funker! Så hvis alt går som smurt, får jeg kanskje begynt å sy min neste kjole i neste uke. (klikk her for å se planen for kjolen) I mellomtiden har jeg noe pute-prosjekter og diverse som trenger litt oppmerksomhet…

Lurer litt på om jeg sulter marsvinene våre. Det pleier liksom å være mamma som mater dem hele tida. Men jeg føler de aldri blir fornøyde med det de får! De blir nok sjeleglade når mamma er tilbake og kan gi dem den næringen de vil ha… Men det skal sies at de har fått både brød, gulerøtter, løvetann og annet diverse som har dukket opp.De blir bare aldri fornøyde.

Thomas har vert her ganske mye i det siste (siden jeg ikke har hatt tid til å komme til ham), og jeg tror lillebroren min har ødelagt ham. Det virker rett og slett som om han har blitt aldri så lite avhengig av X-box-spill. 0_0′

“Ingrid! Me må ha åkke X-box når me flytte ud!”

-.-

Håper han glemmer det snart.

 

Gir dere et bilde av Nydelige Yvonne i hagesenteret til å se på hvis dere ikke har et så travelt liv som meg akkurat nå…:)

Jeg er jammen heldig som har flotte venner, OG et flott hagesenter å henge i. (det er jo på en måte hagen min)

Ha en fin onsdag!

 

1 kommentar

1 thought on “Sommerværet kom og dro

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *