Noe av det jeg har gjort

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har fått gjort litt av hvert i det siste. Har ikke prioritert å legge inn bilder, så her kommer en liten oppsamling.

 

I forrige uke var jeg i bursdag hos denne skjønne jenta. Veldig kos med gode folk, eple-muffins og trampoline.

 

En annen dag fylte denne jenta året. En koselig kveld ble tilbrakt i Egersund med pizza, masse singstar og kjekke folk (selv om jeg ikke kjente så mange fra før.)

 

Forrige uke hadde vi også avsluttning på Jesusgruppa. Vi grillet og koste oss inne i grottene på Sandbekk. Ble også litt filming og masse latter og kos 🙂

 

Vi hadde et stort surprise-party for vår kjære ungdomspastor! Det krevde mye planlegging, men ble ekstremt vellykket og gøy! Tror alle koste seg:)

 

Fredag var det Natt-team i hallen. Vi hadde møte, øvinger, team-building-aktiviteter og diverse til morgens. Kjempekos! Selvsagt hadde vi også med ballongleken som en standard team-building-lek.

Digger at livet er travelt og bra! Skulle egentlig bare ønske jeg hadde mye mere tid, og at jeg ikke trengte mer enn et par timers søvn i døgnet. DET hadde vert noe, det…

4 kommentarer

4 thoughts on “Noe av det jeg har gjort

  1. Lurer på om kjæresten din enda tar bilder, og hvordan jeg kan kontakte han? Har han hjemmeside elns?

  2. Anonym: Han tar enda litt bilder, ja. Har et “hjemmesnekret” studio.
    Du kan kontakte han på mobil: 97773654, eller på facebook: Thomas Egeland Støle.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *