Liten oppdatering

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Holder på med et større blogginnlegg som kommer ut om ca en uke. I mellomtiden er det en fare for at det (fortsatt) kommer til å være litt stille her på bloggen.

De siste dagene har jeg vert på handletur, i bursdag, og mer hjemme enn jeg har vert de siste to månedene (hvis vi ikke teller med soving, selvsagt). Grunnen til at jeg er hjemme hele tiden, er at mamma nettopp har reist på ferie. Hun reiste på spahotell i Tallin på lørdag, så nå er det jeg som har ansvaret for butikken, hagesenteret og huset. Inkludert ca 10 marsvin, en hund og ca 30 fisker…

Jeg har det rett og slett nokså travelt for tida. I går fikk jeg i det minste skvist inn en forening innimellom alt, og da sydde jeg noe jeg aldri har sydd før. Men bilder kommer senere. Nå skal jeg ned på jobb igjen! 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *