Joda, du hørte riktig.
Kunden har rett når han sier at margerittene er dyre (selv om de koster ti kroner mindre enn andre steder)
Kunden har rett når han kommer klokka 8 om morgenen og ringer på døra før vi har fått frokost (selv om vi ikke åpner før 9)
Kunden har rett når han sier at en vare er litt flekkete, og derfor bør selges for under halv pris (selv om vi taper penger på det)
Kunden har også rett når han sier at den store petunia-ampelen bare vissnet uten grunn (selv om den er knusktørr når han leverer den tilbake og krever en ny en. Og selv om alle de andre amplene i samme parti står fine hos oss)
Da må vi bare nikke og smile og si oss enige, og prøve å gjøre kunden fornøyd. Helst uten å tape alt for mye av inntekten den dagen…
Jeg lurer på når kunden egentlig tar feil.
Ahhh butikkjobb hadde vært fantastisk hadde det ikke vært for kundene, hva? 😉
Visse folk/kunder er født for å lage kvalm, det er jeg sikker på.
~Forfatterspiren & Dataingeniø: Absolutt:) Men hadde kanskje blitt litt traust uten kunder i lengden også 😉
Haha, det er sant. La oss si “visse” kunder da~