Springtime is here, and colours explode all around…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Blir mye prate-innlegg her, men jeg sitter så lite på pcen for tida ( i og med at min er på reperasjon), men så liker jeg jo å oppdatere bloggen bittelitt i det minste.

Jeg har hatt en god avsluttning på uka. Selv om det er en del mørke flekker rundt meg (billedlig talt) ser jeg også mange lysglimt. Jeg har vert på forening i dag. Dessuten har jeg og Thomas skrevet vår første sang i sammen! Veldig gøy 🙂 Det skumleste er at vi skal synge den i morgen. På en scene! Sammen med utrolig flinke Cathrine 🙂 Jeg gru-gleder meg!

Eksamenøvingen går så det suser: men samtidig skulle jeg gjerne hatt en måned til å øve på hvis jeg skulle hatt roen… Satser på at det går allikevel. Skrev om en overaskelse tidligere, men det har altså ingenting med forlovelse å gjøre (siden noen trodde det). Det har faktisk ikke med meg å gjøre i det hele tatt, og det er derfor jeg ikke kan skrive om det enda.

17.mai var litt under forventningene mine på grunn av det fæle været, men helt ok. Jeg fikk meg en tur til nærbø, tre iser og en koselig kveld på Betania, etterfulgt av filmkveld. Så jeg skal ikke klage! Er utroli glad for at det er helg nå. I morgen skal jeg ta igjen en del småting jeg burde ha gjort snart, i tillegg til en koselig tur, og et fantastisk bra møte på kvelden (håper jeg!). Håper du får en fin helg også 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *