Bytur med God-jentene

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Torsdag var Ida, Yvonne og jeg på en liten tur til Sandnes og kvadrat. Spiste en fortreffelig pizza i Sandes, og ble ganske så stresset da jeg nesten kjørte inn på “forbudt for motorkjøretøy,” ikke fant veien inn på den riktige parkeringsplassen, og hadde to hypre tenåringer i bilen. Fikk uansett parkert, om enn ikke helt som planlagt… Etter maten kjørte vi til kvadrat. Der fikk vi utrettet masse bra! Jeg kjøpte meg blandt annet masse gøy på 70% salg (Herlig sommerkjole, to tightser, en short og to singletter).  Dessuten fikk Yvonne og Ida oppfylt sitt O-Store ønske om å eie en One Direction-plate hver. Det gliset når de kom ut med platene sine var Ubetalelig! Penger ble brukt, Latter ble en gjenganger, og selvsagt tok vi oss en stopp på Jæren for å ta noen bilder og å få litt luft.Må forresten bare informere om at jeg fant hjem igjen! Helt selv! Kjørte meg ikke vill litt engang (noe som er litt av en bragd når man ikke har noen som helst retningssans eller stedssans…)


Hvis du lurer på hva som skjer her, så leker vi frosker 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Bytur med God-jentene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *