Innholdsrike dager

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Gårsdagen inneholdt masse gøy, og det kommer i dag også til gjøre! Jeg blir så glad av å gjøre mange positive ting på en dag. Føler meg efektiv og flink.

I går jobbet jeg hele formiddagen i nydelig vær. Gikk i t-skjorte, til og med! Herlig at det er så vårlig allerede i mars. Nå kunne jeg tenke meg at dette været varte omtrent til september…

Etter jobb var jeg fremdeles såpass opplagt at jeg overtalte meg selv til å trene litt (danse Zumba!). Etter en kjapp haste-dusj bar det videre på Forening! Kjempekjekt å le masse med gode venner. Og jeg lærte et nytt ord: Googlishes. Det uttales som sammenslåingen av ordene “google” og “Delicious.” Det betyr omtrent det samme som superbra. “Jeg har hatt en Googlishes dag!” “Du er sååå Googlishes.” En annen googlishes ting med denne foreningen var den fantastiske kaka Maimona bakte til oss! Regnbuekake! Hadde ikke med kamera mitt, men den så omtrent sånn ut:

BildeKilde

Etter foreningen var det full fart for å rekke jesusgruppa (ikke den jeg er leder i, men den jeg går i) (Stikkord for de som ikke vet hva jesusgruppe er: cellegruppe, bibelgruppe, bønnegruppe, jentegruppe). Tema denne gangen var lovsang. Veldig kjekt tema! Selv om jeg begynte å bli skikkelig trøtt på slutten, er det utrolig verdifullt med slike samlinger. LoveIt:)

I dag står dette på mitt travle program:

* Skole

* Kafè med gode venner

* Foreldremøte med foreldrene til de som skal på teamtur.

Når det gjelder det siste punktet, så skal jeg ha laget en bildefremvisning til det møtet. Den eneste tida jeg har til å fikse det på, er på bussen. Wish me good luck!

Dere er så heldige at dere skal få se et googlishes bilde som Thomas tok av Chessie på turen vår på lørdag. Enjoy:

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Innholdsrike dager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *