DIY – Sy en pose til plastposene dine!

Categories A Hobby

Det gjorde jeg i går!

På forening er det masse morro! Alt fra scrapbooking og lasagne til symaskin og te. Tror alle hadde en flott kveld med Mye latter, og mye lærdom. Det eneste negative med i går var at jeg ikke fikk symaskinen min til å virke etter at jeg byttet tråd. Heldigvis hadde Bente en vi kunne dele…

Do It Yourself:

Det eneste du trenger er stoff, en strikk, og en symaskin. Det første jeg gjorde var å sy inn en smal kant oppe og nede, slik at ikke endene blir frynsete. Deretter sydde jeg inn strikken, ved å trekke i den mens jeg sydde (Se hvordan her) Til slutt sydde jeg sammen de to loddrette langsidene. Resultatet ble slik:

    

 

Forbedringspotensiale: Bredere kanter oppe og nede hadde gjort posen penere, men ikke værst til å være mitt andre syprosjekt!

Det fine englestoffet kjøpte jeg på Princess i Egersund til 89kr. pr. m.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *