2011 i bilder #4 av 4

Categories N Foto

Valgte å dele dette innlegget opp i fire deler med tre måneder av 2011 i hvert innlegg. Dette er det fjerde og siste innlegget med .jpg og .txt fra Oktober, November og Desember.

 

 

OKTOBER

Tilbringer fremdeles mye god tid med venner og Thomas. Morgenturer, Liotur, Kveldsturer, Leir på lunden. Vi får fremdeles besøk av hunden Darcy, som flørter med Chessie. Heklingen får skikkelig fart på seg, og jeg lager blandt annet et heklet lappeteppe. Jeg er i praksis som lærer i tre uker. Koser meg masse, men er veldig lettet når jeg endelig går tilbake til “den avslappende skolehverdagen.” Var også på konsert med Downhere. Helt utrolig!

.

 

 

NOVEMBER

Ane og Håvard blir lykkelig gift. Jeg går på Skillet-konsert med en god-gjeng. Er enda i praksis på bryne, Hekler fremdeles, og tar en del bilder av sjøen under stormen Berit. Baker dessuten litt julegodt, og gleder meg til den koselige tida.

 

 

 

DESEMBER

Har flere forening-møter med en koselig jentegjeng. Hekler, strikker og lager kort. Reunion med klassen fra videregående i Flekkefjord -> kjempekos! Jeg og Andrea redder en katt fra et tre. Vinteren kommer med høydepunktene Jul og Nyttår!


Har hatt et fantastisk år med mange minnerike opplevelser. Jeg har antagelig lært masse og vokst en del, men jeg føler meg ikke så annerledes. Er kjempefornøyd med året, og håper at 2011 blir like innholdsrikt og bra. Dessuten håper jeg at jeg skal klare å gjøre enda mer for andre i 2012.

2011 fikk en helt fantastisk avsluttning, som jeg skal skrive om om ikke så lenge. Godt Nytt år, alle sammen!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *