2011 i bilder #3 av 4

Categories N Foto

Valgte å dele dette innlegget opp i fire deler med tre måneder av 2011 i hvert innlegg. Dette er det tredje innlegget med Juli, August og September.

 

 

JULI

Er på teamtur i Latvia også en del av denne måneden. Reiser til Hamar og Hedmarktoppen med Caroline: Amazing! Blir igjen på østlandet hos pappa noen uker og rir, bader, lager is og er på hyttetur. Når jeg kommer hjem igjen samles jeg med hele vennegjengen en kjempekoselig ettermiddag(siste bildet).

 

 

 

AUGUST

Jeg har en koselig jentekveld hjemme med De Beste jentene. Er i førtiårsdag til Kjersti. Fant opp muffinskaken. Gikk morgenturer og natturer med krabbefangst. Laget leppepomade på BOOST! Så på Rally Sokndal og var på hyttetur med min kjære og et vennepar.

 

 

 

SEPTEMBER

Tar en del bilder med Yvone og Thomas. Gøy med felles interesser! Står på lista til KrF – Det var årets prøve-noe-nytt. Fant ut at politikk ikke er min greie. Går turer, spesielt mange med Yvonne. Får besøk av Darcy, som frir til min hund Chessie gjentatte ganger. Går på musikal arena og koser meg masse med venner og Gutten Min!

1 kommentar

1 thought on “2011 i bilder #3 av 4

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *