2011 i bilder #1 av 4

Categories N Foto

Valgte å dele dette innlegget opp i fire deler med tre måneder av 2011 i hvert innlegg. Dette er det første innlegget med Januar, Februar og Mars.

 

JANUAR

Svanene er her hele vinteren, og digger å bli fotografert. Jeg går flere koselige turer med venner og bussen setter seg fast på vei til Flekkefjord flere ganger.

 

FEBRUAR

Klassen reiser til Bergen på skoletur. Jeg reiser til Sarpsborg på LED11. Mamma pusser opp butikken, og vi går noen turer, blandt annet til Blåfjellet.

 

MARS
Jeg tar mange macro-bilder fordi jeg kjøper meg et close-up-filter. Vi går en masse fantastiske turer med gode folk, og russetiden starter såvidt med et russefrieri og at jeg bader.

En flott start på året!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *